Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~zielonaznaturyy | użytkownik

imię i nazwiskomartyna. adresulica zielona. zarejestrowany12.06.2010 @15:24:57 ostatnio na stronie10.12.2015 @19:04:34

Szatanem jestem złym, aniołem z aureolą
Wrogiem i kochankiem, aktorem z ulubioną rolą
Dopełnieniem świata, oceanem, pustą szklanką
Jestem i wyrokiem, nawet sędzią, nawet katem
jestem ja, ja...


-dżem


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty97 komentarze1328 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~UnsolvedMystery    23.06.2010 @00:15:33
to jest owczarek podchalański
_______
Oceniłam? Nie dziękuj. Chcesz się odwdzięczyć? Wypowiedz się na temat moich prac
~napalony666    22.06.2010 @21:46:25
wygladasz na nie wiem ile bo nie widac cie prawie na zdjeciu ale moge ci powiedziec ze twoja kolezanka z tego fajnego zdjecia wyglada na 16 ale pewnie sie myle
_______
Stay heavy !
~napalony666    22.06.2010 @21:41:49
jak zasmakujesz to zobaczysz rozniece;P
aporpo wiem ze sie nie pyta ale ile pani ma lat:P? jak juz jestesmy w temacie:D
_______
Stay heavy !
~napalony666    21.06.2010 @22:19:08
imie... moze jak ty masz martyna na imie to nazwij go martyś:P
_______
Stay heavy !
~napalony666    21.06.2010 @22:11:26
yyy niewazne:P
a nie pomyslalas ze misiowi bez imienia jest smutno:D?
_______
Stay heavy !
~napalony666    21.06.2010 @22:05:40
ona jest aniołem w realu? w tesco tez:P?
i sory ze zmienie temat;p masz lepszy nos niz nos misia:D! i jak sie miś nazywa??
_______
Stay heavy !
~napalony666    21.06.2010 @21:47:32
chcesz tak rysowac to bierz olowek i rysuje ja rysuje pol roku dopiero a czemu by olowek pekl;P?? az tak ladna jestes ze by sie olowek zawstydzil :D??
no i tak wogule to ci powiem ze te jedno zdjecie w twojej galerii wymiata, lekkie i ładne zarazem
_______
Stay heavy !
~napalony666    21.06.2010 @18:25:26
a w odpowiedzi: rysowanie pani zajmuje mi od 3 do 8 godzin zalezy to od bardzo wielu rzeczy te kiepskie rysunki robie dluzej a te okropne troche krucej a co chcesz portret??
_______
Stay heavy !
~napalony666    21.06.2010 @18:23:10
tez poobserwuje bo ładnie u ciebie
_______
Stay heavy !
~napalony666    21.06.2010 @18:16:26
dzieki za komentarz u ciebie tez ladnie zabieram sie za komentowanie
_______
Stay heavy !
~zelkaw    21.06.2010 @16:56:12
wiem, że biegła tylko akurat miała takie śmieszne położenie w czasie gdy robiłaś jej zdjęcie
a co do moich zdjęc moze nie tak lubie kwiaty co najlepiej mi się je fotografuje gdyz maja takie piękne, żywe kolory
i dzięki za pochwałę i za tyyyleee komentarzy
_______
Jeśli naprawdę chcesz mi podziękować za komentarz i ocenę - odwdzięcz się tym samym
~Q69    20.06.2010 @22:26:53
Dzieki
~kforberger    20.06.2010 @22:01:52
dzięki, nie jestem pewien ale chyba rasowa
_______
http://www.jak-wyczyscic.pl Zapraszam!
~zukobyko    20.06.2010 @19:40:32
dzięki za komentarze
~zukobyko    20.06.2010 @19:39:41
dzięki za komentarze
~wstrzymajoddech    20.06.2010 @19:19:22
pomnik ucięty bo mi jakaś baba weszła i musiałem ją wyciąć; D
_______
Oceń zdjęcie fachowym okiem, bo chcę wiedzieć co robię źle
~ajt    20.06.2010 @19:13:29
Dziękuję za ocenę i zapraszam - będzie więcej
~dodizbik    20.06.2010 @19:08:29
No niestety ukrywała się w skałach
_______
Nie dziękuj! oceń
~baniluap    20.06.2010 @13:26:32
Dziękuję bardzo za wszystkie oceny Pozdrawiam i zapraszam w przyszłości
~newsmen    17.06.2010 @20:16:46
dzieki...twoje bw mnie zachwyciło
~Vanilia666    16.06.2010 @16:12:07
Oczywiście, że można
Ja również dodaję
~Vanilia666    15.06.2010 @17:56:00
Och, moje zdjęcia też wcale nie są profesjonalne. Nawet nie posiadam odpowiedniego sprzętu XD
ale cóż... liczy się pasja, nie sprzęt

Pozdrawiam i zapraszam do dalszego śledzenia moich wymysłów fotograficznych
~Vanilia666    14.06.2010 @20:30:51
Dzięki bardzo
Poprzednia strona 1 2 3 4 5
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt